‘Luchtkleppen’ moeten einde maken aan drukgolven in station Delft

Technici van ProRail zijn gestart met het testen van een aantal oplossingen voor de drukgolven op station Delft. Sinds de opening van het station in 2015 zijn er problemen met onder meer de draaideuren. Die gaan vanzelf draaien wanneer er een trein op hoge snelheid langsrijdt.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen:

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “‘Luchtkleppen’ moeten einde maken aan drukgolven in station Delft”

Arco Sierts|21.06.19|23:14

“Station Delft is als enige treinstation ter wereld volledig afgesloten en dat zorgt volgens ProRail voor problemen.”

Hey kiekeboe, slapende redactie! Hier wordt weer “op z’n HSL’s” de feiten omgedraaid. Is Prorail het oh zo zielige slachtoffer van bijzondere, zeer complexe en unieke techniek? NEEN.

ProRail heeft (net als met bodem Zwolle-Kampen en de Drontermeertunnel) gewoon stompzinnig zitten blunderen. STOP met deze waanzin. STOP met het goedpraten van inhoudelijke ACHTERLIJKHEID.

Jan Hoeijmakers|22.06.19|11:13

Dit probleem was/is er ook op ststion Deurne. Daar hebben ze roosters in de deuren gemaakt voor het voorkomen van dit luchtdruk probleem. Waarom is hier niet van geleerd.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Luchtkleppen’ moeten einde maken aan drukgolven in station Delft | SpoorPro.nl

‘Luchtkleppen’ moeten einde maken aan drukgolven in station Delft

Technici van ProRail zijn gestart met het testen van een aantal oplossingen voor de drukgolven op station Delft. Sinds de opening van het station in 2015 zijn er problemen met onder meer de draaideuren. Die gaan vanzelf draaien wanneer er een trein op hoge snelheid langsrijdt.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen:

Auteur: Paul van den Bogaard

Paul van den Bogaard is redacteur van SpoorPro.

2 reacties op “‘Luchtkleppen’ moeten einde maken aan drukgolven in station Delft”

Arco Sierts|21.06.19|23:14

“Station Delft is als enige treinstation ter wereld volledig afgesloten en dat zorgt volgens ProRail voor problemen.”

Hey kiekeboe, slapende redactie! Hier wordt weer “op z’n HSL’s” de feiten omgedraaid. Is Prorail het oh zo zielige slachtoffer van bijzondere, zeer complexe en unieke techniek? NEEN.

ProRail heeft (net als met bodem Zwolle-Kampen en de Drontermeertunnel) gewoon stompzinnig zitten blunderen. STOP met deze waanzin. STOP met het goedpraten van inhoudelijke ACHTERLIJKHEID.

Jan Hoeijmakers|22.06.19|11:13

Dit probleem was/is er ook op ststion Deurne. Daar hebben ze roosters in de deuren gemaakt voor het voorkomen van dit luchtdruk probleem. Waarom is hier niet van geleerd.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.