Jaaroverzicht deel 2: nieuwe spoorinnovaties en tragiek

In de tweede helft van 2018 blijft de capaciteitsverhoging op het spoor onderwerp van debat. De sector zet zich in voor een snelle treinverbinding tussen Amsterdam en Berlijn en de eerste zelfrijdende trein gaat op het Nederlandse spoor rijden. Helaas valt er in Oss een zeer ernstig spoorongeval te betreuren, waarbij vier kinderen om het leven komen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Jaaroverzicht deel 2: nieuwe spoorinnovaties en tragiek | SpoorPro.nl

Jaaroverzicht deel 2: nieuwe spoorinnovaties en tragiek

In de tweede helft van 2018 blijft de capaciteitsverhoging op het spoor onderwerp van debat. De sector zet zich in voor een snelle treinverbinding tussen Amsterdam en Berlijn en de eerste zelfrijdende trein gaat op het Nederlandse spoor rijden. Helaas valt er in Oss een zeer ernstig spoorongeval te betreuren, waarbij vier kinderen om het leven komen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.