Baanwerker, werkzaamheden, spoor, rails

‘Ieder spooronderdeel zou zijn eigen Facebook-pagina moeten hebben’

Digitalisering is fundamenteel voor assetmanagement in de railsector, omdat het mogelijk maakt informatie over spooronderdelen, ‘de assets’, met iedereen te delen. “Eigenlijk zou iedere spooronderdeel een eigen Facebook-pagina moeten hebben”, zegt adviseur Assetmanagement Jan Swier. Hij geeft op donderdag 29 november een presentatie over monitoring en informatie tijdens de Intelligent Rail Summit 2018 in het Zweedse Malmö.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.