Nieuwe huisstijl InTraffic op de website

InTraffic lanceert nieuwe huisstijl en website

InTraffic heeft een nieuwe huisstijl gelanceerd en zijn website vernieuwd. Daarmee wil het bedrijf zich profileren als dé IT-specialist in de mobiliteitsbranche. Het nieuwe uiterlijk geeft volgens het bedrijf beter weer waar InTraffic voor staat.

Op de vernieuwde, responsive website kunnen klanten en toekomstige medewerkers duidelijk en overzichtelijk alle gewenste informatie vinden. Directeur Jan Koers van InTraffic, is trots op het resultaat. “Deze frisse moderne huisstijl en de aanscherping van onze kernwaarden, visie en missie sluiten aan bij waar wij als organisatie voor staan: InTraffic, mastering mobility!”

Vormgeving

Bij de vormgeving voor het logo is volgens InTraffic gekozen om twee kleuren te combineren om verbindingen uit te beelden. “Zowel de verbinding tussen ons en onze klanten als de verbindingen die wij leggen in de wereld van verkeer en vervoer.”

InTraffic is in 2003 opgericht als ‘joint venture’ van het IT-bedrijf ICT Automatisering en ingenieursbureau Movares. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een zelfstandige en betrouwbare IT-dienstverlener.

U las zojuist één van uw gratis premium artikelen

Uw abonnement helpt onze journalisten bij het zoeken naar de waarheid in de spoorsector.

Onbeperkt lezen? Stap nu in en profiteer van de introductieaanbieding ‘eerste maand gratis.

start 1 maand gratis proefabonnement

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is redacteur van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.