Werkzaamheden, bovenleiding, Strukton

Beperken reizigershinder belangrijke eis bij elektrificatie spoor Zwolle-Enschede

De aanbesteding voor de elektrificatie van het spoor Zwolle – Enschede staat sinds dinsdag op de Europese aanbestedingskalender. De aannemer met de beste ideeën om de hinder voor reizigers tegen te gaan tijdens het werk, maakt volgens ProRail een grotere kans om de klus te mogen uitvoeren. De kosten voor het spoorproject bedragen ongeveer 47 miljoen euro. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “Beperken reizigershinder belangrijke eis bij elektrificatie spoor Zwolle-Enschede”

Jan Willem Tinselboer|14.12.14|15:23

Uit Eisenbahn-Kurier 12/2013 (samenvatting):
Voor 104,5 miljoen euro wordt, vanaf maart 2013, de 46 km lange dubbelsporige lijn Calais – Duinkerken (Frankrijk) geelektrificeerd en voorzien van moderne beveiliging. De bovenbouw wordt vernieuwd, opstelsporen worden verlengd.
— Tijdens de werkzaamheden heeft vervangend busvervoer plaats. —
Vanaf december 2014 worden dagelijks 22 reizigerstreinparen aangeboden. Voor de haven van Duinkerken komen er vijf goederentreinpaden bij.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Beperken reizigershinder belangrijke eis bij elektrificatie spoor Zwolle-Enschede | SpoorPro.nl
Werkzaamheden, bovenleiding, Strukton

Beperken reizigershinder belangrijke eis bij elektrificatie spoor Zwolle-Enschede

De aanbesteding voor de elektrificatie van het spoor Zwolle – Enschede staat sinds dinsdag op de Europese aanbestedingskalender. De aannemer met de beste ideeën om de hinder voor reizigers tegen te gaan tijdens het werk, maakt volgens ProRail een grotere kans om de klus te mogen uitvoeren. De kosten voor het spoorproject bedragen ongeveer 47 miljoen euro. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “Beperken reizigershinder belangrijke eis bij elektrificatie spoor Zwolle-Enschede”

Jan Willem Tinselboer|14.12.14|15:23

Uit Eisenbahn-Kurier 12/2013 (samenvatting):
Voor 104,5 miljoen euro wordt, vanaf maart 2013, de 46 km lange dubbelsporige lijn Calais – Duinkerken (Frankrijk) geelektrificeerd en voorzien van moderne beveiliging. De bovenbouw wordt vernieuwd, opstelsporen worden verlengd.
— Tijdens de werkzaamheden heeft vervangend busvervoer plaats. —
Vanaf december 2014 worden dagelijks 22 reizigerstreinparen aangeboden. Voor de haven van Duinkerken komen er vijf goederentreinpaden bij.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.