ProRail: meer aandacht voor dienstverlening spoorvervoerders

ProRail wil de dienstverlening aan spoorvervoerders verbeteren. Dat wil de spoorbeheerder realiseren door de medewerkers die contact hebben met verschillende vervoerders op één afdeling te zetten. Zij opereren nu nog vanaf diverse locaties. Ook worden er meer medewerkers ingezet op de communicatie met de vervoerders. Dat stelde directeur Marion Gout dinsdag bij de presentatie van de halfjaarcijfers van ProRail. “Het contact met de klanten moet verbeteren en de bureaucratie moet verminderen.”

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail: meer aandacht voor dienstverlening spoorvervoerders | SpoorPro.nl

ProRail: meer aandacht voor dienstverlening spoorvervoerders

ProRail wil de dienstverlening aan spoorvervoerders verbeteren. Dat wil de spoorbeheerder realiseren door de medewerkers die contact hebben met verschillende vervoerders op één afdeling te zetten. Zij opereren nu nog vanaf diverse locaties. Ook worden er meer medewerkers ingezet op de communicatie met de vervoerders. Dat stelde directeur Marion Gout dinsdag bij de presentatie van de halfjaarcijfers van ProRail. “Het contact met de klanten moet verbeteren en de bureaucratie moet verminderen.”

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.