Nightjet-interieur

Nederlanders moeten nog minimaal twee jaar wachten op nieuwe Nightjets

Het interieur van de nieuwe Nightjet-treinstellen. 2022, Siemens Mobility

Wie de komende twee jaar met de Nightjet-nachttrein op pad wil, moet het nog even doen met het huidige materieel. De Oostenrijkse spoorwegmaatschappij ÖBB heeft bevestigd dat de nieuwe Nightjet-rijtuigen volgend jaar eerst op bestemmingen in Italië zullen rijden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nederlanders moeten nog minimaal twee jaar wachten op nieuwe Nightjets | SpoorPro.nl
Nightjet-interieur

Nederlanders moeten nog minimaal twee jaar wachten op nieuwe Nightjets

Het interieur van de nieuwe Nightjet-treinstellen. 2022, Siemens Mobility

Wie de komende twee jaar met de Nightjet-nachttrein op pad wil, moet het nog even doen met het huidige materieel. De Oostenrijkse spoorwegmaatschappij ÖBB heeft bevestigd dat de nieuwe Nightjet-rijtuigen volgend jaar eerst op bestemmingen in Italië zullen rijden.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.