Siemens krijgt miljoenenopdracht van Tsjechische spoorwegen

23. September 2008 | Der Railjet von Siemens ist der neue Premium-Zug in der Hochgeschwindigkeitsflotte der Österreichischen Bundesbahnen (ÖBB) und jetzt für die Fachwelt und das Messe-Publikum der Innotrans 2008 begehbar. In Berlin präsentiert der Hersteller eine für die Ausstellung verkürzte ÖBB-Railjet-Garnitur, bestehend aus drei Wagen und einer Lok. September 23rd, 2008 | The railjet […]

Siemens heeft een opdracht binnengehaald om zeven Railjet-treinstellen met wagons te leveren aan de Tsjechische spoorwegen. Het gaat om een contract ter waarde van ongeveer honderd miljoen euro. Daarnaast is er een optie genomen voor acht treinstellen met wagons voor het midden van 2013. De treinen worden in 2014 geleverd.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Siemens krijgt miljoenenopdracht van Tsjechische spoorwegen | SpoorPro.nl

Siemens krijgt miljoenenopdracht van Tsjechische spoorwegen

23. September 2008 | Der Railjet von Siemens ist der neue Premium-Zug in der Hochgeschwindigkeitsflotte der Österreichischen Bundesbahnen (ÖBB) und jetzt für die Fachwelt und das Messe-Publikum der Innotrans 2008 begehbar. In Berlin präsentiert der Hersteller eine für die Ausstellung verkürzte ÖBB-Railjet-Garnitur, bestehend aus drei Wagen und einer Lok. September 23rd, 2008 | The railjet…

Siemens heeft een opdracht binnengehaald om zeven Railjet-treinstellen met wagons te leveren aan de Tsjechische spoorwegen. Het gaat om een contract ter waarde van ongeveer honderd miljoen euro. Daarnaast is er een optie genomen voor acht treinstellen met wagons voor het midden van 2013. De treinen worden in 2014 geleverd.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Bart Pals

Bart Pals is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport, een zusteruitgave van SpoorPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.