ProRail zoekt partner voor wegslepen gestrande treinen

Er komt een wegsleepdienst voor het Nederlandse spoornet. Deze zomer start ProRail met een aanbestedingsprocedure om één of meerdere bedrijven te selecteren die deze nieuwe dienst kunnen uitvoeren met diesellocomotieven. ProRail heeft geen eigen materieel.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

2 reacties op “ProRail zoekt partner voor wegslepen gestrande treinen”

K3V|20.06.12|23:55

…. Ik dacht dat dit al jaren geleden was ingevoerd, hè hè ze zijn er eindelijk achter….

frank|28.06.12|17:00

vrieger reed de ns ook een aantal trajecten op diesel… die treinen hebben ze vast nog wel staan, en tegen een beetje aftrek van de jaarlijkse kosten voor gebruik van het prorail spoor willen ze die vast wel verkopen aan pro fail

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail zoekt partner voor wegslepen gestrande treinen | SpoorPro.nl

ProRail zoekt partner voor wegslepen gestrande treinen

Er komt een wegsleepdienst voor het Nederlandse spoornet. Deze zomer start ProRail met een aanbestedingsprocedure om één of meerdere bedrijven te selecteren die deze nieuwe dienst kunnen uitvoeren met diesellocomotieven. ProRail heeft geen eigen materieel.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

2 reacties op “ProRail zoekt partner voor wegslepen gestrande treinen”

K3V|20.06.12|23:55

…. Ik dacht dat dit al jaren geleden was ingevoerd, hè hè ze zijn er eindelijk achter….

frank|28.06.12|17:00

vrieger reed de ns ook een aantal trajecten op diesel… die treinen hebben ze vast nog wel staan, en tegen een beetje aftrek van de jaarlijkse kosten voor gebruik van het prorail spoor willen ze die vast wel verkopen aan pro fail

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.