Desiro-trein, NMBS, spoorlijn Mol-Herentals

Vlaamse overheid investeert 58 miljoen extra in station Mechelen

De Vlaamse minister van Mobiliteit en Openbare Werken Ben Weyts trekt 58 miljoen euro extra uit om de transformatie van de stationsomgeving van Mechelen weer uit het slop te trekken. Door problemen met projectmanagement en geldgebrek lag het project al lange tijd stil. Het geld komt bovenop de 120 miljoen euro die Vlaanderen al eerder investeerde.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

1 reactie op “Vlaamse overheid investeert 58 miljoen extra in station Mechelen”

Theo Van Riet|05.02.19|17:41

Titel is er naast, die 52 miljoen gaan niet IN het station maar naar de stationsomgeving. Is wel een slordige 50% meer dan originele raming.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Vlaamse overheid investeert 58 miljoen extra in station Mechelen | SpoorPro.nl
Desiro-trein, NMBS, spoorlijn Mol-Herentals

Vlaamse overheid investeert 58 miljoen extra in station Mechelen

De Vlaamse minister van Mobiliteit en Openbare Werken Ben Weyts trekt 58 miljoen euro extra uit om de transformatie van de stationsomgeving van Mechelen weer uit het slop te trekken. Door problemen met projectmanagement en geldgebrek lag het project al lange tijd stil. Het geld komt bovenop de 120 miljoen euro die Vlaanderen al eerder investeerde.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

1 reactie op “Vlaamse overheid investeert 58 miljoen extra in station Mechelen”

Theo Van Riet|05.02.19|17:41

Titel is er naast, die 52 miljoen gaan niet IN het station maar naar de stationsomgeving. Is wel een slordige 50% meer dan originele raming.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.