ProRail onderzoekt centralisatie van kantoren in Utrecht

Spoorbeheerder ProRail gaat onderzoeken of een aantal vestigingen in Utrecht gecentraliseerd kunnen worden. Dat zou betekenen dat vele duizenden vierkante meters aan kantoorruimte wordt afgestoten. Dit zou een kostenbesparing van vele miljoenen euro’s kunnen opleveren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “ProRail onderzoekt centralisatie van kantoren in Utrecht”

Tram Plus|27.01.13|13:02

Dat lijkt me geen goed idee. Er is voor centralisatie veel woonwerkverkeer nodig en dat bij een toenemende congestie op zowel de weg als het spoor.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail onderzoekt centralisatie van kantoren in Utrecht | SpoorPro.nl

ProRail onderzoekt centralisatie van kantoren in Utrecht

Spoorbeheerder ProRail gaat onderzoeken of een aantal vestigingen in Utrecht gecentraliseerd kunnen worden. Dat zou betekenen dat vele duizenden vierkante meters aan kantoorruimte wordt afgestoten. Dit zou een kostenbesparing van vele miljoenen euro’s kunnen opleveren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: ,

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

1 reactie op “ProRail onderzoekt centralisatie van kantoren in Utrecht”

Tram Plus|27.01.13|13:02

Dat lijkt me geen goed idee. Er is voor centralisatie veel woonwerkverkeer nodig en dat bij een toenemende congestie op zowel de weg als het spoor.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.