NS pleit voor herziening opsplitsing NS en ProRail

Er moet een onderzoek komen om de rigoureuze knip tussen NS en ProRail te herzien en de overheid moet blijven investeren in ATB-Vv. Dat zijn de voornaamste punten van een wensenlijstje dat NS-president-directeur Bert Meerstadt met oog op de verkiezingen heeft gestuurd naar de verkiezingensprogrammacommissies van alle politieke partijen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

1 reactie op “NS pleit voor herziening opsplitsing NS en ProRail”

Jos Uitterhoeve|28.06.12|11:10

Ik vroeg me al af waar het scheef zat in de organisatie.
Bij NS dus. Tot in Roemenie leggen ze ERTMS aan. Hier is men blijven hangen en hobbelt men achteraan. NS heeft heel weinig treinen met ERTMS apparatuur. Dat is hun fout. Laat hun kijken wie in het verleden die blunder heeft gemaakt.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

NS pleit voor herziening opsplitsing NS en ProRail | SpoorPro.nl

NS pleit voor herziening opsplitsing NS en ProRail

Er moet een onderzoek komen om de rigoureuze knip tussen NS en ProRail te herzien en de overheid moet blijven investeren in ATB-Vv. Dat zijn de voornaamste punten van een wensenlijstje dat NS-president-directeur Bert Meerstadt met oog op de verkiezingen heeft gestuurd naar de verkiezingensprogrammacommissies van alle politieke partijen.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Yvonne Ton

Yvonne Ton is freelance journalist van SpoorPro.

1 reactie op “NS pleit voor herziening opsplitsing NS en ProRail”

Jos Uitterhoeve|28.06.12|11:10

Ik vroeg me al af waar het scheef zat in de organisatie.
Bij NS dus. Tot in Roemenie leggen ze ERTMS aan. Hier is men blijven hangen en hobbelt men achteraan. NS heeft heel weinig treinen met ERTMS apparatuur. Dat is hun fout. Laat hun kijken wie in het verleden die blunder heeft gemaakt.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.