Amsterdamse en Haagse trams in NS-jasje om app te promoten

NS-tram
Een GVB-tram in Amsterdam in de kenmerkende geel-blauwe huisstijl van NS. Kristel van Dijk/NS

Een aantal trams en bussen van GVB in Amsterdam en HTM in Den Haag rijdt de komende tijd in de huisstijl van NS. De trams en bussen, gewrapt in de kenmerkende geel-blauwe huisstijl van NS, moeten de app van de treinvervoerder onder de aandacht brengen.

NS wil er op ludieke manier op wijzen dat reizigers met de app ook een reis kunnen plannen voor de tram, metro en bus. Daarmee lijkt NS de concurrentie aan te gaan met 9292, waarbij het ook mogelijk is om een ov-reis van deur tot deur te plannen.

Volgens NS wordt de app dagelijks door drie miljoen mensen gebruikt. “Het overgrote deel doet dit vooral om een treinreis te plannen. Met de bestickerde bussen en trams willen we laten zien dat je ook andere vormen van vervoer in de app kunt plannen en zo van deur tot deur kunt reizen”, aldus NS.

Dubbeldekker

De bestickerde trams zien eruit als een dubbeldekker van NS. De bussen hebben de lay-out van de nieuwe ICNG-trein van NS. De treinvervoerder maakt van de promotiegelegenheid gebruik om ook nog even te promoten dat met de app mogelijk is om meldingen te ontvangen over een geplande reis en het huren van een ov-fiets, deelscooter of Greenwheels-auto.

NS-tram
Een GVB-tram in Amsterdam in de kenmerkende geel-blauwe huisstijl van NS.

(Dit artikel verscheen ook op zusteruitgave Mobiliteit.nl)

Lees ook:

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Kenneth Steffers

Bron: Mobiliteit

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Amsterdamse en Haagse trams in NS-jasje om app te promoten | SpoorPro.nl

Amsterdamse en Haagse trams in NS-jasje om app te promoten

NS-tram
Een GVB-tram in Amsterdam in de kenmerkende geel-blauwe huisstijl van NS. Kristel van Dijk/NS

Een aantal trams en bussen van GVB in Amsterdam en HTM in Den Haag rijdt de komende tijd in de huisstijl van NS. De trams en bussen, gewrapt in de kenmerkende geel-blauwe huisstijl van NS, moeten de app van de treinvervoerder onder de aandacht brengen.

NS wil er op ludieke manier op wijzen dat reizigers met de app ook een reis kunnen plannen voor de tram, metro en bus. Daarmee lijkt NS de concurrentie aan te gaan met 9292, waarbij het ook mogelijk is om een ov-reis van deur tot deur te plannen.

Volgens NS wordt de app dagelijks door drie miljoen mensen gebruikt. “Het overgrote deel doet dit vooral om een treinreis te plannen. Met de bestickerde bussen en trams willen we laten zien dat je ook andere vormen van vervoer in de app kunt plannen en zo van deur tot deur kunt reizen”, aldus NS.

Dubbeldekker

De bestickerde trams zien eruit als een dubbeldekker van NS. De bussen hebben de lay-out van de nieuwe ICNG-trein van NS. De treinvervoerder maakt van de promotiegelegenheid gebruik om ook nog even te promoten dat met de app mogelijk is om meldingen te ontvangen over een geplande reis en het huren van een ov-fiets, deelscooter of Greenwheels-auto.

NS-tram
Een GVB-tram in Amsterdam in de kenmerkende geel-blauwe huisstijl van NS.

(Dit artikel verscheen ook op zusteruitgave Mobiliteit.nl)

Lees ook:

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Kenneth Steffers

Bron: Mobiliteit

Kenneth Steffers is (politiek) verslaggever, journalist en redacteur voor SpoorPro.nl

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.