ATO-testrit Groningen

Functioneren van ATO op specifieke onderdelen nog niet consistent

Nieuwe ronde, nieuwe cao? 2020, Marieke van Gompel / ProMedia

Automatic Train Operation (ATO) functioneert en voert de taken uit, maar de prestaties zijn nog niet consistent. Dat blijkt uit de resultaten van proefritten die afgelopen zomer zijn uitgevoerd door ProRail, Arriva, Stadler en de provincie Groningen. Dat valt te lezen in een vrijdag gepubliceerd rapport.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , , ,

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Functioneren van ATO op specifieke onderdelen nog niet consistent | SpoorPro.nl
ATO-testrit Groningen

Functioneren van ATO op specifieke onderdelen nog niet consistent

Nieuwe ronde, nieuwe cao? 2020, Marieke van Gompel / ProMedia

Automatic Train Operation (ATO) functioneert en voert de taken uit, maar de prestaties zijn nog niet consistent. Dat blijkt uit de resultaten van proefritten die afgelopen zomer zijn uitgevoerd door ProRail, Arriva, Stadler en de provincie Groningen. Dat valt te lezen in een vrijdag gepubliceerd rapport.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , , , ,

Auteur: Nick Augusteijn

Nick Augusteijn is chef redactie van SpoorPro en de RailTech-titels.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.