Jean-Michel-Evanghelou

Waarom moeten Europese spoorbedrijven overstappen op FRMCS?

Bron: UIC

De huidige communicatiestandaard GSM-R zal vanaf 2025 geleidelijk worden vervangen door de nieuwe variant die bekend staat onder de afkorting FRMCS (Future Railway Mobile Communication System). Tijdens het online evenement RailTech Infra Forum 2020 verduidelijkte het hoofd Telecom & Signaling van UIC, Jean-Michel Evanghelou, waarom deze verandering van cruciaal belang is voor de spoorsector.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Mykola Zasiadko

Mykola Zasiadko is redacteur van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Waarom moeten Europese spoorbedrijven overstappen op FRMCS? | SpoorPro.nl
Jean-Michel-Evanghelou

Waarom moeten Europese spoorbedrijven overstappen op FRMCS?

Bron: UIC

De huidige communicatiestandaard GSM-R zal vanaf 2025 geleidelijk worden vervangen door de nieuwe variant die bekend staat onder de afkorting FRMCS (Future Railway Mobile Communication System). Tijdens het online evenement RailTech Infra Forum 2020 verduidelijkte het hoofd Telecom & Signaling van UIC, Jean-Michel Evanghelou, waarom deze verandering van cruciaal belang is voor de spoorsector.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Mykola Zasiadko

Mykola Zasiadko is redacteur van RailTech.com, de internationale zusteruitgave van SpoorPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.