Een goederenwagon van PostNL

PostNL bezorgt na 25 jaar weer post via het spoor

Bron: PostNL, meegestuurd met persbericht

PostNL gaat weer pakketten en brieven per spoor vervoeren. Een wekelijkse trailer reist mee op een goederentrein van Skanerail, een Scandinavische exploitant van spoordiensten tussen Coevorden naar Oslo. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “PostNL bezorgt na 25 jaar weer post via het spoor”

Pat Rick|24.03.22|15:49

Jammer dat PPT Post toen was gestopt met post per spoor. Nu heeft NS extra schraapritten nodig bij ijsvorming op de bovenleiding.

Illya Vaes|25.03.22|14:28

Weer zo typisch Nederlands. Per vrachtwagen naar het grensstation en DAAR pas per trein.
En iedereen in Nederland zich maar op de borst slaan hoe goed we wel niet bezig zijn…

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

PostNL bezorgt na 25 jaar weer post via het spoor | SpoorPro.nl
Een goederenwagon van PostNL

PostNL bezorgt na 25 jaar weer post via het spoor

Bron: PostNL, meegestuurd met persbericht

PostNL gaat weer pakketten en brieven per spoor vervoeren. Een wekelijkse trailer reist mee op een goederentrein van Skanerail, een Scandinavische exploitant van spoordiensten tussen Coevorden naar Oslo. 

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

2 reacties op “PostNL bezorgt na 25 jaar weer post via het spoor”

Pat Rick|24.03.22|15:49

Jammer dat PPT Post toen was gestopt met post per spoor. Nu heeft NS extra schraapritten nodig bij ijsvorming op de bovenleiding.

Illya Vaes|25.03.22|14:28

Weer zo typisch Nederlands. Per vrachtwagen naar het grensstation en DAAR pas per trein.
En iedereen in Nederland zich maar op de borst slaan hoe goed we wel niet bezig zijn…

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.