‘NS en ProRail moeten gesplitst blijven’

NS en ProRail zijn ketenpartners in een dynamische markt. Zij zijn letterlijk aan elkaar geklonken, waarbij de één zich specialiseert in spoorbeheer en de ander in spoorvervoer. Daar moet dus geen dak boven, daar moet een brug tussen. NS en ProRail moeten daarom gesplitst blijven. Dat zegt directeur Marco de Haas van S-ray Diagnostics, een kennisbedrijf van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘NS en ProRail moeten gesplitst blijven’ | SpoorPro.nl

‘NS en ProRail moeten gesplitst blijven’

NS en ProRail zijn ketenpartners in een dynamische markt. Zij zijn letterlijk aan elkaar geklonken, waarbij de één zich specialiseert in spoorbeheer en de ander in spoorvervoer. Daar moet dus geen dak boven, daar moet een brug tussen. NS en ProRail moeten daarom gesplitst blijven. Dat zegt directeur Marco de Haas van S-ray Diagnostics, een kennisbedrijf van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marieke van Gompel

Marieke van Gompel is journalist van SpoorPro en algemeen hoofdredacteur van ProMedia Group.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.