ProRail ambieert betere beschikbaarheid van spoor en minder hinder

Net als een jaar eerder moet ProRail zich in 2017 concentreren op minder hinder voor gebruikers bij storingen en extra aandacht voor spoorgoederenvervoer. Dit jaar is echter ook een betere beschikbaarheid van de infrastructuur en meer transparantie over de prestaties van belang. Deze prioriteiten zijn opgenomen in het Beheerplan 2017. Verder moet de infrabeheerder de verbetermaatregelen op de A2 verder uitwerken, werken aan punctualiteit en aan de slag met een betere betrouwbaarheid van de IC Direct op de HSL.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. Ook krijgt u €100 korting op het SpoorPro Seminar ‘Elektrisch werken aan het spoor’.

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Inge is redacteur van SpoorPro en vaste redacteur van OVPro, het vakblad voor OV-professionals.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProRail ambieert betere beschikbaarheid van spoor en minder hinder | SpoorPro.nl

ProRail ambieert betere beschikbaarheid van spoor en minder hinder

Net als een jaar eerder moet ProRail zich in 2017 concentreren op minder hinder voor gebruikers bij storingen en extra aandacht voor spoorgoederenvervoer. Dit jaar is echter ook een betere beschikbaarheid van de infrastructuur en meer transparantie over de prestaties van belang. Deze prioriteiten zijn opgenomen in het Beheerplan 2017. Verder moet de infrabeheerder de verbetermaatregelen op de A2 verder uitwerken, werken aan punctualiteit en aan de slag met een betere betrouwbaarheid van de IC Direct op de HSL.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu SpoorPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de spoormarkt. 

start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Inge is redacteur van SpoorPro en vaste redacteur van OVPro, het vakblad voor OV-professionals.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.